Six Sigma v dopravných službách

Eva Nedeliaková – Vladimíra Štefancová

Žilina: Edis
Prvé vydanie
94 strán
ISBN 978-80-554-1934-3
2023

Vedecká monografia prináša nový pohľad na implementáciu metód Six Sigma v prostredí dopravných služieb. Poukazuje na nutnosť prepojenia kvality služieb s potrebami zákazníkov a požiadavkami celého dopravného trhu, na ktorom sa spoločnosti a organizácie pohybujú. Sústavné zvyšovanie kvality predstavuje dlhodobý a nikdy nekončiaci proces, nakoľko prostredie dopravného trhu sa neustále mení. Publikácia rozvíja poznanie problémov súvisiacich s kvalitou služieb v prostredí dopravy. Špecifické postupy filozofie Six Sigma v dopravných službách predstavujú výstupy vedeckého skúmania autoriek. Autorky svoju vedeckovýskumnú činnosť dlhodobo orientujú na kvalitu služieb, čoho dôkazom sú mnohé vedecké projekty, ako aj súbor publikácií, vedeckých monografií Podnikanie v železničnej doprave, Synergie v kvalite služieb železničnej dopravy, či Manažment podnikov v železničnej doprave.

Back to Top